Start vakantie met autorit Hoevelaken naar Donaueschingen

24 mei 2018 - Donaueschingen, Duitsland

Vanochtend om 7:45 uur vertrokken we naar het startpunt van onze fietsvakantie Donaueschingen. Zo’n 670 km, een rit met weinig problemen. Met 3 stops toch 9 uur onderweg. Aan het eind begint het wel taai te worden zo’n autorit.  De enige opwinding was dat we geflitst zijn, ik denk 10 km te hard, dus dat zal wel meevallen.  De vakantietoeslag van mijn AOW is binnen en dat moet toch op. Hotel ligt 300 meter van de Donauquelle af en daar dichtbij is de start van de Donau-Radweg. Dus morgen hoeven we niet te zoeken. Tegenover het hotel zit een IJssalon, daar eerst wat gedronken en daarna ergens anders in de stad wat gegeten. De bedoeling was om hierna terug te gaan naar de IJssalon voor een lekkere coupe. We waren echter vergeten dat in Duitsland de stukken vlees meestal van een groot formaat zijn. Daarbij een grote bak Spätzle en je buik zit zo vol dat een ijsje er niet meer ingaat. Auto staat naast hotel gratis geparkeerd, daar geen zorgen over. Morgen kunnen we starten met fietsen.

1. Marry Menger:
    24 mei 2018
    Suc6 met de fietstocht en mooi weer.
  2. Liesbeth:
    24 mei 2018
    Leuk weer om iedere dag naar uit te kijken wat jullie zoal beleven!
    Veel plezier !!!
  3. Sandra:
    24 mei 2018
    Hoop dat er morgen meer opwinding is.
    Te hard gefietst😁......
    Heel veel plezier en mooi weer gewenst
  4. Fred Menger:
    24 mei 2018
    Ziet er nog hetzelfde uit als zo'n twintig jaar geleden.Veel plezier en droog weer.
  5. Otto Prudon:
    24 mei 2018
    Dat wordt wel €200 die flits.
    Goed begin morgen en rustig aan Annett met je Flyer.

Otto-Marian
  6. Wilma:
    Veel fietsplezier 🚲 Annet & Arie
  7. Ria:
    24 mei 2018
    Mooi fietsweer en veel plezier gewenst,

Ria en Selsio
  8. Asta en Werneck:
    24 mei 2018
    Veel fietsplezier jammer van de boete wordt geen warm eten vanavond maar droog brood.
    bellen snel als jullie terug zijn
    Gr
    Asta
  9. Annemarie.:
    24 mei 2018
    Lekker slapen straks en morgen de eerste fietsdag. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Veel succes en veel plezier.
  10. Frits en Joke:
    24 mei 2018
    We wensen jullie een goede vakantie en mooi weer.geniet er van we kijken uit naar het volgende verslag.groetjes van ons.
  11. Ingmar:
    24 mei 2018
    veel plezier morgen met fietsen.
  12. Remi:
    24 mei 2018
    Oh ik zie bij de ANWB dat de boete €20 is. Door het ijsje te laten staan is dat tegen elkaar weg gestreept. Fijne dag morgen
  13. Gonda en Wim:
    25 mei 2018
    Jongens, zet hem op vandaag. Hopelijk hebben jullie goed weer.
    De ijsjes komen nog wel; bitterballen zullen ze onderweg wel niet hebben.
    Gr