Arendal - Lillesand

10 augustus 2017 - Lillesand, Noorwegen

Wat een verschil met gisteren, vandaag alleen maar een lichtblauwe lucht. De tocht was op zich met 44 km niet lang en de stijgingen vielen mee. Alleen Annette had vandaag slechte benen en dan valt zo'n tocht nog zwaar uit. De omgeving is minder spectaculair dan wat we gewend zijn. De schoonheid zit in de kustplaatsen die allemaal bestaan dankzij het water. Afgelopen dagen meer boten gezien dan mensen. Halverwege onze tocht zou het plaatsje Grimstad iets bijzonder zijn. Dat viel best wel tegen. Ten opzichte van Kragero, Arendal en Lillesand waar we nu zijn, klein en niets te beleven. In de haven van Lillesand is het komen en gaan van vaartuigen, van simpel tot heel luxe jachten. Net al wat gedronken op een terras aan het water en voor later een tafeltje gereserveerd ook aan het water. Een klein restaurantje dat ook van de eigenaar van ons hotel is. Morgen is het alweer onze laatste fietsdag, nog een goede 40 km fietsen naar Kristiansand en om 16:30 uur gaan we aan boord voor de terugtocht naar Hirtshals, Denemarken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemarie.:
    10 augustus 2017
    De foto's zijn met zon wel mooier hè. De laatste loodjes dus. Morgen zit het er alweer op. Wel snel gegaan zeg. Nog een fijne fietsdag met mooi weer morgen en geniet ervan.
  2. Toon Groothuis:
    10 augustus 2017
    Nog even volhouden dan hebben jullie de hele fietstour volbracht. Doe het niet na, hoor.
    Succes morgen.
  3. Gonda:
    10 augustus 2017
    Jullie zullen de regen niet missen en in de zon is het fantastisch. Hartstikke goed gedaan en het zijn vandaag alleen maar blije foto's!
    Goeie laatste etappe en we zien elkaar!
  4. Fred Menger:
    10 augustus 2017
    Ik schreef gisteren toch: "ik zie een zonnetje boven het zuiden van Noorwegen". Morgen nog genieten, misschien even doorbijten, maar dan de victorie: "we did it".
    Erg mooie foto's; En verrassend de foto van Annet in die grote stoel.
    Behouden vaart morgenmiddag.
  5. Cor van Zoeren:
    10 augustus 2017
    nog een dag volhouden ,geweldig gedaan
  6. Sandra:
    10 augustus 2017
    Alles is gezegd. Petje af. Geniet morgen. En een behouden vaart.
  7. Otto Prudon:
    11 augustus 2017
    veel plezier op jullie laatste dag.
    Het zal wel mooi weer zijn.
    Goede terugreis en de groeten.
  8. Ria:
    11 augustus 2017
    Fijn dat het weer nu mooi is, nog een goede laatste fietsdag.
    Goede terugreis en groeten.