Lillesand - Kristiansand - Hirtshals

11 augustus 2017 - Kristiansand, Noorwegen

Vanmorgen vertrokken we voor het laatste stuk van onze fietsreis. Vanuit Lillesand was het een streep naar Kristiansand. Onderweg zijn we geen andere plaatsen tegengekomen. Om het af te leren nog een paar stevige klimmen maar daar maken ze ons niet meer gek mee. Je merkte wel dat het verkeer toenam en de voorzieningen beter werden. De tunnels waren hel verlicht. Heel wat anders als de schaars of onverlichte tunnels van afgelopen weken. Het eerste wat we in Kristiansand deden was onszelf trakteren op koffie/chocolademelk met taart.  We waren wel aan de vroege kant maar er kon al ingecheckt worden voor de boot. De bootreis verliep voorspoedig, er waren beduidend minder mensen aan boort dan de heenreis. Gelukkig stond de auto er nog, dus zitten we nu in ons hotel in Hirtshals. In dit hotel zijn we vaker geweest alleen is de staat nog hetzelfde als voor jaren geleden. Toen was het nog wel goed, maar nu kan het wel een opknapbeurtje gebruiken. Morgen nog een autorit naar Hoevelaken en daarna de allerlaatste blog.

1. Marry Menger:
    TOPPERS!!!
  2. Annemarie.:
    11 augustus 2017
    Het zit erop. Goed gedaan hoor. Ik doe het jullie niet na. Een goede terugreis en daarna lekker uitrusten.
  3. Liesbeth:
    11 augustus 2017
    Het was een hele trip , en jullie hebben het toch maareven gedaan. Fijn dat jullie alles zo goed doorstaan hebben. En ik neem Mn petje af voor jullie.
    Goede terug reis en tot ziens
  4. Sandra:
    11 augustus 2017
    Nu mogen jullie vakantie houden. Wij doen jullie het niet na.
  5. Wilma:
    11 augustus 2017
    Knappe prestatie Annet en Arie. We hebben genoten van jullie verhalen en bijbehorende mooie foto's.
    Goeie reis terug.
  6. Otto Prudon:
    11 augustus 2017
    Arie, ik zie dat je de Gazelle fiets niet mee naar Noorwegen hebt genomen.
    Goede reis naar Hoevelaken.
  7. Fred Menger:
    11 augustus 2017
    Volbracht. Had veel weg van een pelgrimage. Veilige thuisreis!
  8. Toon Groothuis:
    12 augustus 2017
    Goede thuisreis, geweldig goed gedaan.
  9. Ria:
    12 augustus 2017
    Knap hoor, we hebben genoten van de verslagen en mooie foto's.
    Goede reis naar huis en groeten.